zaterdag 22 januari 2011

2012

Ik sloot mij altijd een beetje af voor de verhalen over 2012. Had een standpunt van eerst zien en dan geloven. Maar luisterend naar de grote wereldleraren en visionairs en kijkend en voelend binnen mijn eigen systeem van voelen en denken begin ik er toch echt in te geloven dat er iets heel diepgaands aan het gebeuren is. Dat we met zijn allen een enorme transitie aan het maken zijn.

Ik ervaar dat mijn energie verfijnder, mijn trilling hoger wordt. Ik zie dat er binnen in mij nog flink opgeruimd wordt, dat ik mij voel aangetrokken tot sessies en die mijn energie verhogen. Dat alle oude verslavingen aan bv snoep en koffie baan ruimen voor een contact met iets binnen in mij. Het contact wat er altijd wel was tijdens les geven of meditaties expandeert door de hele dag heen. Ik begin de grotere verbanden te zien. En wat eerst nogal zweverig over kwam en waar ik dus geen contact mee kon maken, snap ik nu niet alleen met mijn verstand maar mijn hele systeem van fysiek, gevoel, manifestatie, zelfkennis en acceptatie zegt ja tegen DIT.

DIT is dan een bijna onbeschrijfbaar energetisch gebeuren dat plaatsvindt op aarde en in de mensen. Ik zie het ook in de mensen om me heen, we zijn in een enorme versnelling terecht gekomen. En de stukken in ons die niet meekunnen in die hoge trilling komen behoorlijke uitdagingen tegen, waarvan de bedoeling is dat je die aangaat en meestert zodat je hele systeem er klaar voor is om mee te gaan naar de nieuwe tijd. Bij voorbeeld bij een vriendin werd ingebroken alles weg, een grote schok die haar letterlijk deed trillen op haar grondvesten. Dit voorval deed beseffen hoe ze eigenlijk altijd in de hogere chakras vertoefde en weinig aandacht schonk aan de onderste 2. De hoge trilling God het Veld of Bewustzijn moet dus doordringen in alle dimensies van ons bestaan, ook de gebieden met de laagste frequenties. Onze basis gebieden of chakras.

Een andere vriendin werd ziek in dat gebied en dat was haar wake up call. Gelukkig snappen deze mensen het en gaan er mee aan de slag. Maar voor de mensen die het nog niet echt scherp kunnen zien zoals ikzelf een paar weken geleden: wij, de wereld, de aarde en dus ook al haar bewoners staan op het punt om een nieuw tijdperk in te gaan. Van Kali Yuga naar Satya Yuga. Van individuele ontwikkeling en egocentrisme naar verbindingen en Samen. Van Solar Plexus en materie als God naar Hart en Bewustzijn als God. De trilling van de hele aarde verhoogt dus.

Alles wat nu op je pad komt aan tegenslag, obstakel, hindernis of ziekte is om iets in je te ontwikkelen, iets in jezelf te meesteren of los te laten. Een kwaliteit, een doorstroming, een aanraking in Bewustzijn om de sprong mee te maken. Want alle delen moeten mee. Alles kan transparant en in acceptatie komen. Dan lossen de egostukjes vanzelf op in dat wat bezig is sterker wordt en op gegeven moment zal heersen: Bewustzijn.

Veel Licht, Liefde, acceptatie en mededogen toegewenst op je pad naar allemaal Samen.
Deep

Geen opmerkingen: